Nie moc pozitívneho bolo povedané na margo spätného rázu zbrane a ich presnosti zo strany ľudí, ktorí boli zapísaní do Counter- Strike:Global Offensive v beta fáze.
Mnohí sa sťažovali, že to nevyzerá ako bullet hity, ktoré sú registrované , keď vyprázdnite náboje na súpera. Podľa VALVE to môže byť spôsobené Hitbox dizajnami.
V nedávnej aktualizácii o vývoji blogu, Valve vysvetľuje, že zatiaľ čo hráčske modely v Counter-Strike: Global Offense sú väčšie ako jeho dvaja predchodcovia, hitboxy sú menšie.
Hitboxy v CS: Source
Hitboxy v CS: GO
Rozdiel v hráčskych modeloch v Counter-Strike 1.6 a jej staršej sestre Counter-Strike: Source je, že neskoršia verzia je väčšia, ale Hitbox designy sú skoro rovnaké.
Suma sumarum to znamená, že hráči musia byť presnejší a musia vynaložiť vačšie úsilie pri tráfaní svojich striel. Okrem toho Valve má záujem vedieť, či toto zmení váš názor na presnosť zbraní a chcú vedieť váš názor na Steam fórach.
Ak máte nejaké skúsenosti, tak sa s nimi podeľte v komentároch.
Zdroj: hltv.org