Vojna v budúcnosti v zbesilom tempe. Titanfall prináša novú formu pohybu, ovládania a boja, ktorá umožní hráčom bleskovo meniť taktiku a útočiť, alebo unikať podľa situácie.
Pripravte sa na Titanfall
Pokročilá bojová technika Titanfall-u vám dá slobodu bojovať svojou cestou vo vyspelom vojsku budúcnosti. Môžete bojovať ako elitný útočný pilot, ako aj za ťažko obrnených, ale súčasne veľmi pohyblivých niekoľkometrových Titánov.
"Titan sa pohybuje s rýchlosťou a eleganciou, ktorý je normálne vyhradený pre všeobecnú pechotu a spracováva rozšírenie sám pilot, ktorý drží zbraň vo first-person pohľade." - Game informer
Budúcnosť multiplayeru
Hra predstavuje zážitok, ktorý kombinuje rýchlo sa rozvíjajúcu multiplayer akciu s dramaticky nabitými momentami filmového vesmíru.
"Budúca generácia titulu konkurenčných multiplayerov, ktorá stiera hranice medzi tradičnými on-line strelcami a single-player kampaňmi." - Game Informer
Zburusu nové vízie budúcnosti multiplayer hier.
Niečo o Respawn Entertainment
Spoločnosť bola založená v roku 2010, Respawn Entertainment je nezávislý vývojár videohier so sídlom v Van Nuys, Kalifornia. Štúdio bolo vytvorené Vince-om Zampella-om a Jasonom Westom, bývalých spoluzakladateľov Infinity Ward a zo spolutvorcov multi-miliárdovej série Call of Duty ™. Viac informácií o spoločnosti je k dispozícii na respawn.com.
Titáni v hre TitanFall
Ako multi-role Titan, Atlas vyniká, kde všetky ostatné modely zaostávajú. Atlas predstavuje stav of-the-art v zbraňových platformách a poskytuje dobrú ochranu a zvýšenie mobility v priebehu celého podvozku Ogre. Nech misie vyžadujú prieskum, rýchly útok, palebnú podporu, taktickú podporu, alebo kombináciu všetkých týchto, Atlas Frontline prvky sú spoľahlivé, výkonné a čo je dôležitejšie, dosahuje výsledky.
Video:
Nie sú žiadne záznamy, ako je Ogre navrhnutý ako konečný bojový tank v Titan oblečení. V dôsledku toho, Ogre kladie dôraz na jeho brnenie a útočné schopnosti. Keď si vaša misia vyžaduje maximálne prežitie, Ogre je jediná bitevná platforma, ktorá vykonáva misie mimoriadne precízne, mimo toho vydrží a prežije všetkých ostatných na bojovom poli.
Video:
Prežitie cez rýchlosť a obratnosť je kľúčovým prvkom Stryderu. Jeho značná statočnosť je na bojisku vidieť. Rýchlejší ako každý iný Titan podvozkom na súčasnom trhu, pohyblivosť Stryderu je vyvrcholením mnohých rokov oceneného výskumu a vývoja do lineárnej a rotačnej technológii pohonu.
Samozrejme, že aj tento agilit je výhodou, Stryder nemá obetovať niektorú z jeho vynikajúcich vlastností. Vašou úlohou je prísť s neskutočnou rýchlosťou a narobiť čo najväčšie škody.
Video:
Vitajte na okraji civilizácie
V Titanfallu, kde mnoho generácií ľudstva žije v najhlbších kútov vesmíru. Táto rozsiahla oblasť je známa ako The Frontier. Obsahuje veľa dobre známych a obývaných solárnych systémov, ale ostalo mnoho ďalších svetov, ktoré nie su nezodpovedané.
Väčšina ľudí nikdy necestovala ďaleko od normálnej civilizácie. Ale pre priekopníkov, prieskumníkov, žoldnierov, psancov a vojakom - Frontier ponúka aj dobrodružstvo a príležitosť.
Interstellar Manufacturing Corporation ( IMC )
IMC začala ako malá firma priemyslu v prírodnej ťažbe zdrojov, pod názvom Hammond Engineering. Zvyšujúci sa dopyt po Titan výrobných materiálov v kombinácii s planetárnou technológiou prieskumu a mapách, Hammondu začal explozívny rast firmy. V priebehu storočí sa Hammond Engineering transformoval do neľútostnej obchodnej ríše, ktorá je IMC .
S Frontier vlastnia cenné lodné trasy a obrovské planetárne zdroje, ktoré sú pripravené pre využívanie. IMC sa zameriava na maximalizáciu zisku a akcionárom o bohatstvo aj za pomoci a použitia sily v prípade potreby.
Milícia
Frontier milícia predstavuje vojenskú zložku územného celku obrany Frontier systems. Milícia je voľne pozbieraná mišmaš a to osadníkmi, banditami, žoldniermi a pirátmi, všetko však prerastie ako "občianska povinnosť", keď to bude potrebné. Každá brigáda v rámci milícií je zodpovedná za súboje v zadanej časti územia Frontier. Hoci niektoré brigády sú len o málo viac než obrovské pirátske organizácie. Milícia má dostatok zdrojov, aby bola skutočnou prekážkou ambíciam IMC na hraniciach.
Milícia často tvrdí, že priama žaloba proti IMC je najlepšie riešenie v záujme osadníka, ktorých údajne zastupujú, ale nie každý na hranici to vidí presne tak.
Bojovníci
Titani sú potomkovia dnešných začínajúcich vojenských exoskeletonov. Okrem zrejmých bojových misií, neozbrojené formy Titanov sa používajú v ťažkom priemysle, ako je pre nákladnú dopravu a hlboké vesmírne záchranné lode. Tiež sú využití v špeciálnych misiách, ako sú hlboké hľadania priestoru a záchrana. Sú veľmi účinné v nehostinných podmienkach. Použitie Titanov je rozšírené po celej hranici ako v boji tak aj civilnom živote .
Rovnako ako u Titanov, Frontier disponujú pilotmi mnohých rôznych štýlov a skúseností. Titan piloti sú hodnotení certifikátmi z ktorých väčšina sa vzťahuje na civilné misie ako je stavebníctvo, doprava a ťažký priemysel. Najprestížnejší certifikát z nich je Full Combat Certifikácia - široko zverejňovaná rada testov, ktoré triedia Titan pilota podľa schopností. Plne bojovo certifikovaný Titan pilotov je ťažko nájsť a bojové zručnosti aktívnych pilotov v tejto oblasti sa značne líšia po celej hranici.
Video:
Predpokladaný termín vydania: 13.3.2014
Dostupné platformy: XBOX One, XBOX 360, PC
Minimálne požiadavky:
CPU:Celeron E3200 Dual-Core 2.4GHz alebo Athlon II X2 220
RAM: 4 GB
VGA: GeForce 8800 GT alebo Radeon HD 4770 512MB
OS: Windows 7 64bit
DX: DirectX 9
HDD: 20 GB free space
Odporúčané požiadavky:
CPU: Core 2 Quad Q9450 2.66GHz aleboPhenom II X4 820
RAM: 8 GB
VGA: GeForce GTX 560 alebo Radeon HD 6870
OS: Windows 7
DX: DirectX 9
HDD: 25 GB free space
Zdroj: titanfall.com, youtube.com