Login
Valve oznamuje Counter-Strike 2

Valve oznamuje Counter-Strike 2

CS news Vick 0 763
Vývojári hry odhalili zmeny v systéme smokov, tick rate a mapách.

Spoločnosť Valve oficiálne oznámila Counter-Strike 2, ďalší krok v franšíze hry so sériou videí na svojom kanáli Youtube, ktoré podrobne popísali niektoré zmeny prichádzajúce do hry v lete 2023.

cs-2-title.jpg


Niektoré z ohlásených zmien boli predstavené v troch krátkych videách, ktoré odhaľujú aktualizácie ovplyvňujúce mapy, mieru tickov a kompletné prepracovanie toho, ako v hre fungujú smoky.

Counter-Strike 2 – beží na Source 2 engine – bude bezplatnou aktualizáciou do hry CS:GO. Odhalila to spoločnosť Valve v blogovom príspevku, ktorý oznamuje zmeny.

Limitovaný test umožní niekoľkým vybraným hráčom experimentovať s novou verziou „na základe množstva faktorov, ktoré vývojový tím Counter-Strike 2 považuje za dôležité, vrátane (ale nielen) nedávneho hrania na oficiálnych serveroch Valve, faktora dôvery, a stav účtu Steam." Limitovaný test už je teraz pristupný pre malý okruh hráčov. Špekuluje sa, že zatial iba 3% hráčov má k dispozici beta verziu nového Counter-Strike 2.

Prvé video vysvetlilo, ako vývojári prepracovali dymové granáty v novom engine Counter-Strike 2. Nový systém vedie k tomu, že dymové granáty fungujú ako objemový 3D objekt v hre, čo znamená, že každý hráč uvidí rovnaký dym bez ohľadu na svoju pozíciu.

cs-2-smoke.jpg

Dym v Counter-Strike 2 je dynamický a dá sa dočasne rozptýliť zlomkovými granátmi a guľkami

Smoke bude tiež ovplyvnený prostredím, prirodzene vyplní priestory a bude reagovať na rôzne osvetlenie a zároveň zmení tvar v dôsledku guliek alebo trieštivých granátov.


Tickrates tiež dostali podstatnú aktualizáciu v tom, že sa už nemerajú statickým spôsobom. Predtým sa hra aktualizovala buď 64 (v matchmakingu) alebo 128 (v profesionálnej hre) za sekundu. Aj keď to bol zvyčajne bezproblémový zážitok, statický spôsob, akým sa počítali tiky, mohol viesť k odpojeniu medzi vstupom od hráča a výslednou akciou, ktorú zaregistroval server, vrátane streľby, strafov a skákania.

Toto bolo vyriešené vydaním aktualizácií "sub-tick", ktoré umožnia serveru okamžite registrovať pohyb a vstupy zo streľby, pričom Valve zašlo tak ďaleko, že v súvislosti s týmito akciami "tickrate už nezáleží" a že server vypočíta váš presný vstup medzi tickami.


Mapy a svet prešli výrazným prepracovaním, pričom Valve vydáva aktualizácie máp v troch úrovniach. Prístup „Touchstone“ zachováva väčšinu štruktúr a vizuálnych návrhov starších máp rovnakých, pričom video ukazuje ako príklady Dust2, Train a Mirage. Tieto mapy dostali aktualizácie osvetlenia a charakteru, ale inak zostali nedotknuté, aby bolo možné posudzovať zmeny v hre zo Source 1 na Source 2 samostatne.

Druhým stupňom zmien sú priame inovácie predchádzajúcich máp, ktoré obsahujú osvetlenie zo Source 2, ktoré zahŕňa „fyzikálne založený systém vykresľovania, ktorý vytvára realistické materiály, osvetlenie a odrazy“. Vo videu sú ako príklady použité Nuke a Ancient.

cs-2-nuke.jpg

Nuke dostal aktualizácie svojho osvetlenia a odrazov

Posledný a najpodstatnejší súbor zmien prichádza na mapách, ktoré boli kompletne prepracované. „Najstaršie mapy boli od základov úplne prestavané s využitím všetkých nástrojov zo Source 2 a funkcií vykresľovania,“ vysvetľuje video. Italy a Overpass sú zobrazené vo videu ako príklady, pričom ten druhý zahŕňa významné vylepšenia na celej mape.

Pozície na mape ako monster, playground a bathrooms boli výrazne presvetlené, zatiaľ čo konektor obsahuje úplne nové osvetlenie. Valve dodal, že tieto nástroje a funkcie vykresľovania Source 2 budú sprístupnené tvorcom máp ako súčasť vydania CS2 a že workshop Source 2 Item Workshop príde tiež ako súčasť limitovaného testu neskôr.


Spoločnosť Valve tiež odhalila ďalšie zmeny a doplnky vo svojom blogovom príspevku, v ktorom sa uvádza, že celý váš inventár z CS:GO by sa preniesol na Counter-Strike 2 a mal by úžitok z osvetlenia a materiálov zo Source 2. Defaultné zbrane boli tiež vylepšené o modely s vysokým rozlíšením.

Vylepšenia sa dočkali aj kritické vizuálne prvky – krvavé striekance sú ľahšie viditeľné na diaľku a nárazy (ktoré časom zoslabnú) sú evidentnejšie, z akého uhla hráč strieľal. Rovnaké vylepšenia sa vzťahujú na „vodu, výbuchy, oheň, dym, záblesky, stopy po guľkách, dopadové efekty a ďalšie,“ uvádza sa v blogovom príspevku Valve.

Boli riešené aj efekty ohňa a častíc z molotovov a zápalných granátov, pričom vylepšenia zlepšili vizuálnu vernosť a ponúkli väčšiu konzistenciu. Zvuk bol tiež výrazne prepracovaný, aby „lepšie odrážal fyzické prostredie, bol zreteľnejší a vyjadroval viac herného stavu“, pričom bol tiež prepracovaný pre pohodlnejší zážitok z počúvania.

cs-2-sound.jpg



Inšpiráciu a informácie som čerpal z HLTV.org a oficiálného youtube kanála Valve.

Hodnotenia
5.0
Biedny
Perfektný!

Pre pridanie hodnotenia musíte byť prihlásený.

Komentáre

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.


Support us

Aktuálne zápasy
Twitch TV
Anketa
Na čom najčastejšie hraješ hry?
PC Notebook Konzola Mobil
86% (507 Hlasy)
11% (66 Hlasy)
1% (6 Hlasy)
2% (10 Hlasy)
Hlasy: 589
Začiatok hlasovania: 22/03/2020 11:37