Spoločnosť Microsoft sa rozhodla pre masívnu a určite nie lacnú kampaň, ktorá ma zvýšiť povedomie o značke ako aj jej popularitu. Po internete sa taktiež šušká, že predstaviteľa značky Microsoft by mohol v reklame zastať známy exhibicionista Johnny Knoxville, ktorý je známy hlavne pre vystupovanie v každému známej MTV show JACKASS.
Microsoft však nateraz popiera akákoľvek účasť Knoxville-a v pripravovanej reklame. "Microsoft je ešte len na počiatku plánovania novej reklamy. V tomto momente nepoznáme žiadne bližšie detaily," odkazuje spoločnosť vo svojom stanovisku. Spoločnosť Microsoft najala reklamnú spoločnosť známu po celom svete. Jej posledným dielom bola reklama na oslavu 50. narodenín famózneho Wopper-u spoločnosti Burger King. Odhadovaná suma, ktorá bude vynaložená na túto reklamnú kampaň sa pohybuje niekde okolo $300 miliónov, možno i viac.
Či pripravovaná kampaň zachráni značku spoločnosti Microsoft pred ďalším prepadom sa uvidí v blízkej budúcnosti. Uvedenie reklamy by sa mohlo odohrať niekedy počiatkom jesene tohto roku.
Zdroj: blog.synopsi.com