Mapa je založená na reálnom prostredí, ktoré dáva každému miestu jeho vlastný architektonický štýl, rovnako ako hrateľnosť, a produkujú netradičné rozloženie. Bočný CT spawn sa skladá z veľkej široko otvorenej plochy. Zatiaľ čo T spawn kontroluje územia, tvoriace menšie priestory okolo neho a poskytuje viacero prístupov ku každému miestu na plant bomby.
Miesto pre položenie bomby vyžaduje rôzne taktiky a voľbu zbrane pre každý tím. Miesto A je nastavené na otvorenom území CT a je vhodné na použitie dymových granátov. Zatiaľ čo územie B sa nachádza vo vnútrozemí, kde samopaly a brokovnice sa ukazujú ako najužitočnejšie pre boj.
Kanál tiahnuci sa pod B plantom umožňuje opatrný prístup na priblíženie sa do CT kontrolovaného pásma. Táto oblasť ma veľa miest na schovanie, vďaka ktorým je toto miesto ťažké a nebezpečné pre CT ho udržať.
Mapa je založená na reálnych miestach, estetika je zámerne čistá a prehľadná pre dobrú viditeľnosť hráčov. Navyše, mnoho modelov je postavených modulárnym spôsobom pre možnosť znovu použitia pre tvorcov komunitných máp.
Sme zvedavý akú spätnú vezbu dostane táto mapa od hráčov. Názory na mapu budú pomáhať komunite pre ďalšie vylepšenie máp v budúcnosti.
Zdroj: blog.counter-strike.net